domingo, 14 de mayo de 2017

Programacio



Condicions del treball:


Pagina principal del col·legi: Açi
Scratch. Inici: Açi
Scratch. Primers Exercicis: Açi
Scratch. Segons Exercicis: Açi
Scratch. Tercers Exercicis: Açi
Scratch. Cuarts Exercicis: Açi
Scratch. Quints Exercicis: Açi
Descripció:



Free Pascal
Free Pascal: és un compilador de 32 i de 64 bits per a múltiples arquitectures de CPU i múltiples sistemes operatius. El compilador implementa els dialectes de Pascal de Borland Turbo Pascal i Delphi, a més d'algunes construccions de MacPascal. Està disponible per a la majoria dels sistemes operatius populars.
Free Pascal es coneixia inicialment com FPK Pascal. A causa que FPK són les inicials de l'autor, Florian Paul Klämpfl, el FPK Pascal mai va significar "Free Pascal Kompiler", encara que molta gent pensava això; de totes maneres, escriure el "Compilador" amb "K" és infreqüent a Alemanya. A finals de 1997, el nom del projecte va ser canviat a Free Pascal Compiler (FPC) (Compilador Free Pascal) per evitar aquesta confusió i per la quantitat cada vegada més gran de gent que contribuïa.
Fundació Politècnica de Catalunya és un projecte raonablement bé documentat, amb manuals que aconsegueixen els 1.800 pàgines en total.

Online Photo Editor Pixlr:
Actualment hi ha Infinitat d'Aplicacions en línia d'edició fotogràfica però poques tan completes com aquesta. Pixlr engloba tres versions de més un menys complexa en funció de les necessitats i aplicacions: més compta amb gratuïtes per a dispositius mòbils d'Apple i Android.

Si necesitem portar un cap un treball complex d'edició d'imatges i busquem una aplicació pròxima a les funcionalitats de Photoshop o Gimp, la nostra ppció Serà obert Pixlr Editor, que permet l'edició per capes i la creació de dissenys des de zero. : A més, mitjançant el menú consultar podem horitzontal superior, accedir a tots els comandos en diversos idiomes.


 Fotomix:
FotoMix és una eina gratuïta que funciona en els sistemes operatius Windows 2000, XP, Vista i 7. Amb l'es poden realitzar una infinitat d'opcions com retoc d'imatges, retallada, rotació, gir, redimensionat, etc. Una eines dissenyes per a aquestes persones que no tenen molta experiència pel que fa a l'edició d'imatges.


Scratch
ScratchÉs un llenguatge de programació visual lliure desenvolupat pel MIT Media Lab. Scratch és utilitzat per estudiants, acadèmics, professors i pares per crear fàcilment animacions, jocs, etc. Proporciona un pas cap al món més avançat de la programació d'ordinadors. També es pot utilitzar per a una varietat de propòsits educatius i de construcció d'entreteniment de projectes de matemàtiques i ciències, incloent simulacions i visualitzacions d'experiments, gravant conferències amb presentacions animades, històries animades de ciències socials i art interactiu i música. Veure els projectes existents disponibles al lloc web de Scratch, o modificar i provar qualsevol modificació sense desar en el registre en línia.


Valoració del programa:
Free Pascal: 
Aquest programa unicament l'hem descargat i ho em instalat al PC pero no hem fet us de él. Valoracio ?/10 (Ricardo no se per quina rao no em deixa cambiar el color del principi d'aquest text.)

Online Photo Editor Pixlr:
Aquest programa ya la he utilitzat alguna volta para recortar alguna imatge molt rapidament per a altres coses no he fet us pero per a fer la petita accio de recortar una imatge ma vingut prou be. Valoracio 5/10
 
Fotomix:
Aquest programa m'agrada molt perque es molt façil d'utilitzar i puc retallar els fons de les imatges molt rapidament i retocarles.     Valoracio 7/10

Scratch
Mai he utilitzat aquest programa pero es molt xulo me ho he passat molt ve fent els treballs i aixina ja se con funciona i en un futur tindre molta façilitat.                                   Valoracio9/10


Valoració del traball propost:

El treball esta molt be perque asi hem apres a utilitzar aquest programa ja que començarem desde 0, si haguera mes de temps m'agradaria fer una app per al nostre dispositiu movil con els coneixements apresos en aquestos treballs, mi valoracio es molt positiva ya que a l'estiu un amic em va dir que em mirara
Scratch pero no m'entenia i a la fi ja he apres a utilitzaro.
Diari de sesions:

Dia 8 del 3: Hem descarregat el programa "Free Pascal" ho hem instalat i hem buscat en "Scratch" una introducció a la programacio.

Dia 10 del 3: Hem baixat a audiovisuals per veure tots els curtmetratges que vam fer anteriorment.

Dia 13 del 3: Vam començar fent tutorials de "Scratch" per saber el seu funcionament basic. Jo he fet dos de moment.

Dia 14 del 3: Quan vaig entrar al meu ordinador el segon tutorial que havia fet no es va guardar i he utilitzat tota l'hora per repetirlo i fer un altre de moment porte tres.

Dia20 del 3: He fet dos treballs mesy un altre a mitjes

Dia 21 del 3: He fet un mes, he pujat els treballs a drive ja que un m'ha desapartegut i ho he tingu que refer.

Dia 22 del 3: Hem fet 2 treballs demanats per el coordinador TIC.










Dia 24 del 3: Hem fet una casa com a treball de "Scratch" numero 3.



Dia 27 del 3: Vam començar el 4 treball portant un objecte de casa al colegi.



Dia 28 del 3: Vam terminar el treball 4 i vaig començar el 5 que consistia en fer una perera i animarla amb peixos nadant o amb qualsevol cosa, el de la pecera pero no em deixaba obrirlo per tant te deixat una captura que he pugut rescatar en el treball els personatges es movien desordenadament fins que als 8 segons que es dirigien cadascu a la seua casa.


Dia 29 del 3: Vam continuar amb el treball 5 tota l'hora personalment vaig triar les imatges i tras descargar "Fotomix" al meu ordinador les vaig recortar.
Dia 31 del 3: Vaig continuar recortant les imatges i quan estaven totes vaig posarles a "Schatch" i vaig deixar el treball a meitat.
Dia 3 del 4: Vaig donarle fi al treball 5 em va quedar prou be, el vaig pujar a drive pero per alguna rao el treball no es va guardar be i donaba error al obrirlo pero com esta a drive i eixe no lo obrit lo he deixat per si de cas.



Dia 4 del 4: Vaig començar el treball 6 que consistia en crear una mini historia cambiant de fons dos vegades com a minim i com no calia utilitzar el Fotomix vaig anar mes rapidament.
Dia 5 del 4: Vaig terminar el treball 6 i aunque  es molt poc original esta prou be i vaig començar el de la pecera.



Dia 7 del 4: Vaig fer un altre extra que consistia en cambiar la luminositat del plá i fer iluminar una farola y aclicar el cambi de lluminositat.



Dia 10 del 4: Vaig començar el treball numero 8 que consistia en fer una conversa inteligent entre el personatge i tu tambe la vaig terminar aquest dia.



Dia 12 del 4: Vaig començar el treball numero 9, molt confus, consitia en demanar les dades de un rectangle i el personatje o fa i ens diu el area i el perimetre.
Dia 14 del 4: Vaig terminar el treball numero 9, em va quedar molt be:



Dia 25 del 4: Vaig començar el treball numero 10, va ser molt xulo
Dia 26 del 4: Vaig terminar el treball numero 10 (el del laberint) i em va quedar molt be.



Dia 28 del 4: Vaig iniciar l' ultim treball, el teball numero 11 en el qual dos personatges parlen i tenen que endevinar un numero que un dels dos esta pensant.





Dates:
El dia 13 del 3 començaven a fer els primers exercicis el dia 22 del 3 començaven el treball propost per el Coordinador TIC i el dia 28 del 4 terminaven l' ultim treball demanat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario